Di bawah
ialah info Customer Service Pos Laju untuk anda buat semakan jika barang yang
dihantar (anda telah dapat tracking no) tidak sampai lagi kepada anda:
For more information, please contact :
Customer Care Department
Level 6 , Pos Malaysia Headquarters
Dayabumi Complex
50670 Kuala Lumpur
Level 6 , Pos Malaysia Headquarters
Dayabumi Complex
50670 Kuala Lumpur
Operating
Hours
|
: 8.30 am
to 9.30 pm, Monday to Friday
( except
1st Saturday of the month and Public Holiday )
|
Fax
|
03-2727
9200
|
E-mail
|
Pos Malaysia
PosLine : 1 300 300 300
Jadi
di bawah ini ialah link untuk anda trace parcel anda:
POS
REGISTER/DAFTAR: http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_registered_mail.asp
POS
BUNGKUSAN/PARCEL: http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_e_parcel.asp
POS
EKSPRESS: http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_express_mail.asp
No
|
Nama
| Tarikh | Code | |