Catatan Popular

T&C

TERMA DAN SYARAT PEMBELIAN 


Untuk pelanggan yang cerewet dan suka marah-marah, kami tidak menggalakkan anda beli dari kami jika anda:

  • tidak dapat bersabar menunggu reply email dari kami 
  • tidak dapat terima hakikat bila barang dah tiada masa kami reply 
  • tidak dapat terima hakikat jika tiba-tiba kami email mengatakan barang dah out stock atau rosak dan kami ingin refund
  • tidak dapat terima jika tiba-tiba kami pos barang lambat atau refund duit lambat
  • jika ragu-ragu dengan perniagaan kami


1 -  Jika anda bayar menggunakan Online banking seperti Maybank2u dan lain-lain, TOLONG LETAK EMAIL: kdl_onlineshoppe@yahoo.com PADA recipient’s email yang terdapat di ruangan online banking – PENTING !
Jika anda tidak letak email kami, kami berhak membatalkan order anda dan tidak mengepos barang anda dengan kadar yang segera.
Jika anda membayar menggunakan AKAUN ORANG LAIN, sila beritahu kami nama penuh akaun pembayar semasa pengesahan pembayaran.
2 – Jika anda menggunakan mesin cash deposit atau anda membayar di kaunter bank, SILA SCAN ATAU MMS gambar resit pembayaran kepada kami. No telefon akan kami beri semasa menghantar invoice.
Jangan sesekali tindih tulisan bank dengan pen atau pensel. Ini juga akan membuatkan resit itu tidak valid pada kami. 
3 – Jangan lupa, lepas sahaja membuat bayaran, EMEL KAMI SEMULA untuk membuat pengesahan atas pembayaran anda!! Kegagalan anda untuk tidak mengesahkan pembayaran, membuatkan kami TIDAK DAPAT PROSES untuk pengeposan barang! Jadi, bukan salah kami jika anda tidak mendapat barang dalam tempoh yang sepatutnya.
4 – Kami akan memberi anda Tracking Number pada email atau meletakkannya di website, selepas pengeposan dibuat. Jika tiba-tiba barang yang anda order tiada atau rosak, kami BERHAK mengembalikan duit anda semula atau menukar item dengan persetujuan kedua belah pihak.


PENUKARAN ITEM

1- Penukaran item/barang TIDAK DIBENARKAN selepas order dibuat kecuali hanya boleh dibuat jika barang anda:
  •   - pihak kami tersalah pos barang
  •   - Rosak 
  •   - barang yang diorder tiada stok

2- Jika ada item yang rosak atau pihak kami tersalah pos, kami akan membayar kepada anda kos pengeposan dari pihak anda dan kami akan menanggung kos di pihak kami juga.

3- Jika item tidak sesuai dengan anda (atas budi bicara kami), kami akan mengembalikan semula wang tetapi kos pengeposan sebelum ini tidak akan kami pulangkan. Juga, jika barangan hendak ditukar, kos pengeposan kedua-dua belah pihak ditanggung oleh pembeli.
                                              TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA ANDA

Info

...---("/)..---..


Created with flickr slideshow.

Santapan rohani..